انگلستان: از سری مقالات هزینه و بورسیه تحصیلی - آنچه باید بدانید

نکات کلیدی برای مدیریت هزینه های زندگی دانشجویی در انگلستان

در این مطلب یک دانشجوی بین‌المللی در انگلستان، تجربیاتش در باره هزینه‌های زندگی را در قالب نکاتی آموزنده برای شما بیان کرده است.


گردآورنده: مهدی گلستانی
1550
ذخیره سازی
1399/08/25

هزینه زندگی در انگلستان

شکی نیست که مشکل مدیریت منابع مالی برای دانشجویان از گذشته وجود داشته است. دانشجویان بر روی گرفتن کمترین تخفیفات نیز حساب می کنند. مدیریت منابع مالی کار ساده ای نیست و نیازمند ترکیبی است از نظم سازماندهی مالی و توجه به جزییات. استفاده از بینش و تجربیات دیگران در مورد امور مالی می تواند بسیار مفید باشد. در این مقاله جندین نکته در مورد مدیریت حساب مالیتان به شما اراپه می دهیم که می توانند در مدیریت حسابتان به شما کمک کنند.

نکته اول:

تا می توانید از تخفیفات دانشجویی که ارائه می شوند استفاده نماید. این تخفیفات ویژه دانشجویان ارایه می شوند و شما باید از آنها استفاده کنید. کارت دانشجویی خود را برای دریافت این گونه تخفیفات همیشه به همراه داشته باشید.

نکته دوم:

به محض ورود سعی کنید حساب بانکی برای خود باز کنید تا از هزینه های اضافی انتقال پول و نوسانات ارزی در امان باشید. همچنین باز کردن حساب بانکی به شما کمک می کند که حس تعلق بیشتری به کشور مقصد داشته باشید.

نکته سوم:

بهتر است برای جلوگیری از هزینه های انتقال و نوسانات غیر قابل پیش بینی تعویض ارز، در مقدار های بالا نسبت به جابجایی پولی اقدام نمایید.

نکته چهارم: 

نسبت به تعویض ارز و ارسال آن به کشور مبداتان بسیار حساس نباشید. در بسیاری موارد این موضوع می تواند مشکل ساز باشد و آرامش روانی شما را مختل کند.

نکته پنجم:

توجه داشته باشید که مشکلات مالی مختص شما نیست و بیشتر دانشجویان با آن دست و پنجه نرم می کنند؛ چه دانشجویان بین المللی و چه دانشجویان محلی. سعی کنید با دیگران در این مورد صحبت کنید و از تجربیات و مشاوره ی آنها سود ببرید.

نکته ششم:

باهوش باشید و پول خود را مدیریت و بودجه بندی کنید. اگر بتوانید اینکار را انجام دهید مطمنا با مشکلات کمتری روبرو خواهید بود.

دوره‌های تحصیلی انگلستان را در پایگاه داده آرمان‌من جستجو کنید و دوره مناسب خود را بیابید. همچنین برای اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعات دوره‌های انگلستان و مشاوره تحصیلی رایگان آرمان‌من با شماره ۴۱۲۷۶-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.


آنچه باید بدانید

هزینه های زندگی دانشجویی در انگلستان

هزینه های زندگی دانشجویی در انگلستان

انگلستان به دلیل داشتن برخی از برترین دانشگاه‌های جهان، جاذبه‌های فرهنگی فراوان، سرگرمی و فرصت‌های شغلی بسیاری که در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد، در لیست انتخابی بسیاری از دانشجویان بین‌المللی قرار دارد. اما، هزینه تحصیل و زندگی دانشجویی در انگلستان چقدر است؟
شهریه دانشگاه ها در انگلستان

شهریه دانشگاه ها در انگلستان

انگلستان با در اختیار داشتن بیشترین تعداد دانشگاه‌های معتبر در سطح جهان، یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای افراد علاقه‌مند به ادامه تحصیل است. در این مقاله به بررسی شهریه دانشگاه‌های این کشور برای دانشجویان بین المللی پرداخته‌ایم.
بورسیه تحصیلی در انگلستان

بورسیه تحصیلی در انگلستان

برای دانشجویان بین‌المللی که قصد تحصیل در انگلستان را دارند، بورسیه‌های تحصیلی بسیار متنوعی وجود دارد. در این مطلب ما پیشنهاد، فرآیند ثبت‌نام و شرایط مورد نیاز چند بورسیه مختلف را بررسی کرده‌ایم.
مشاوره رایگان